W listopadzie IKEA rozpoczyna nową kampanię społeczną pt. „Zabawa to poważna sprawa”. Zastępuje ona znaną wszystkim akcję „Pluszaki dla edukacji”, którą firma prowadziła przez ostatnich 13 lat.

Częścią nowej kampanii niezmiennie pozostaje konkurs rysunkowy dla dzieci, który rusza już 24 października. Każdy rysunek zgłoszony do konkursu ma szansę stać się pluszakiem i trafić na półki sklepów IKEA na całym świecie. Na rynku pojawią się miliony sztuk zabawek z tej niezwykłej kolekcji.

Kampania „Zabawa to poważna sprawa” koncentruje się na promowaniu i zapewnieniu praw dzieci do zabawy i rozwoju. Podkreśla korzyści płynące z zabawy, które wpływają na prawidłowy rozwój dzieci. Od zakupu każdej zabawki w czasie trwania kampanii (20.11-24.12), IKEA Foundation przekaże 1 euro na rzecz projektów realizowanych w najbiedniejszych regionach świata, a wspierających rozwój najmłodszych poprzez zabawę i edukację.

Materiał prasowy IKEA_1

Wśród organizacji współpracujących z IKEA Foundation są UNICEF, War Child, Room to Read, Handicap International, Special Olympics i Save The Children.

Konkurs rysunkowy dla dzieci, który poprzedza start kampanii to wyjątkowa inicjatywa skierowana do wszystkich małych artystów.

Materiał prasowy IKEA_4

Każde dziecko biorące udział w konkursie, ma szansę stworzyć projekt jednego z 10 zwycięskich pluszaków, które będzie można kupić w sklepach IKEA na całym świecie. Trafią one do limitowanej kolekcji i staną się bohaterami kolejnej akcji społecznej. W ten sposób najmłodsi będą mogli pomóc swoim rówieśnikom z innych części świata.

Zasady konkursu są proste. Wystarczy, że nasza pociecha narysuje zabawkę swoich marzeń, a skan lub zdjęcie pracy rodzice prześlą w formularzu zgłoszeniowym, dostępnym na stronie internetowej www.zabawymoc.pl Prace można przesyłać od 24 października do 14 listopada 2016 roku. Po zgłoszeniu pracy za pomocą formularza na stronie internetowej otrzymamy wirtualny dyplom gotowy do druku. W konkursie mogą wziąć udział dzieci, które nie ukończyły 12 lat.

Materiał prasowy IKEA_3

Dwudziestu polskich finalistów konkursu otrzyma uszyte według ich własnych projektów pluszaki. Co najważniejsze – zwycięskie prace powalczą w międzynarodowym finale, w którym wybranych zostanie 10 rysunków. To właśnie one będą inspiracją do stworzenia limitowanej edycji zabawek i w przyszłym roku trafią do sklepów IKEA na całym świcie.

Ogłoszenie wyników polskiej edycji konkursu zaplanowane jest na 6 grudnia br.

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.