Specjalizująca się w obuwiu marka Geox w celu poszerzenia swojej oferty wprowadza książki dla dzieci. Pierwsza edycja zrealizowana została przy współpracy z autorem Dallasem Clayton. Do każdego zakupu obuwia poprzez sklep internetowy marki w Europie, Kanadzie oraz Stanach Zjednoczonych, dołożona będzie książka wspomnianego autora. Przewidziano tłumaczenie książki na języki, w których możliwy jest zakup online. Kolekcja zatytułowana „Niech Twoja wyobraźnia weźmie głęboki oddech” ma za zadanie stymulację kreatywności u dzieci z naciskiem na wartości marki Geox (tj. wolność słowa, wyobraźnia, innowacja). Książki dostępne będą również poprzez aplikację, aby dostarczyć możliwości interakcji. Pierwsza książka zatytułowana „But Geralda zaginął” opowiada historię chłopca, który zgubił lewy but. Akcja dzieje się w kosmosie i ma charakter przygodowy. Akcja wprowadzona zostanie do stycznia przyszłego roku w większości butików marki Geox. Ciekawi jesteśmy kiedy kolekcja książek dla dzieci dotrze do Polski.

GEOX

Zapisz się na newsletter

No.13 Mint | gazeta online dla mamy już jest!

Magazyn MINT to poradnik dla mam o charakterze lifestylowym. MINT to nie tylko portal, który codziennie dostarcza porcji inspiracji dla mamy i dziecka. To także drukowany kwartalnik stworzony dla chwili relaksu. Poczuj miętę do MINT.

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.