Piękne, letnie, czwartkowe popołudnie. Restauracja DOM Made na Warszawskim Żoliborzu. To tu spotkałyśmy się z marką MIXA, by porozmawiać o szczególnych potrzebach skory wrażliwej – tej dziecięcej, ale również kobiecej. W ogrodzie restauracji mnóstwo kwiatów i lampionów. Wśród nich – przecudnej urody akcesoria dla dzieci: kocyki, pościele, rożki zachwycają kolorami i materiałami. Po chwili wszystko okazuje się jasne – w rozmowach o potrzebach maluchów i ich mam weźmie też udział Agnieszka Czajkowska – twórczyni marki ColorStories.

Dlatego też rozmowy zaczynamy od potrzeb dzieci, mimo, że marka MIXA zadebiutowała na polskim rynku kosmetykami dla kobiet. Jak się jednak okazuje, potrzeby skóry wrażliwej u kobiet są podobne do potrzeb skóry dziecka.

Ale to skóra dzieci jest 5 razy cieńsza od dorosłej i to ona potrzebuje szczególnego traktowania. Zasady? Proste. Unikamy mydła, stosujemy emolienty i co ważne – podobno szczególnie u polskich mam – nie przegrzewamy dzieci.

Rady dla kobiet z wrażliwą skórą? Podobne: Delikatne substancje myjące, krótkie kąpiele, dieta bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe i antyoksydanty oraz minimum 1,5 litra wody dziennie.

Warto wziąć sobie do serca te rady, bo MIXA doskonale wie, co mówi – marka stworzona we Francji w 1924 roku, od początku swojego powstania zajmuje się wyłącznie potrzebami skóry wrażliwej. A jej krem do rąk  od lat jest tam numerem 1.

Ostatnio dużą popularnością cieszą się u nas książki o stylu życia Francuzek. Podziwiamy je i chcemy naśladować. Czemu wiec nie przejąć od nich również miłości do produktów MIXA? Redakcja Mammazine już się w nich zakochała !

image-1 (3)

image-4

image-3 (2)

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.