To zupełnie nowy trend, który do Polski przywędrował zza oceanu. Tematyczne pudełko pełne podarunków raz na miesiąc wprost pod Wasze drzwi. Czemu nie, propozycja bardzo kusząca !
Dzisiaj praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie, od miłośników mody po psiarzy. Idea abonamentu bez względu na tematykę przewodnią pudełka jest identyczna. W pakiecie nie tylko próbki nowości rynkowych, ale często pełnowymiarowe produkty. Celem jest przybliżenie, poznanie marek i produktów. Nigdy też nie wiadomo czego spodziewać się można po otwarciu pudełka. Tajemnica zachowana jest do samego końca i według moich obserwacji właśnie ta niewiadoma sprawia, że dajemy się skusić. Aby jednak doświadczyć w pełni tych emocji i przetestować najciekawsze oferty nie czekam, wchodzę w to. Zaczynam przeglądać ofertę dostępną w Polsce i jestem pod wrażeniem jej różnorodności. Zdecydowanie najlepsze miejsce w sieci dla osób, które chcą przystąpić do klubu subskrypcyjnego to SubClub. W jednym miejscu zebrane prawie wszystkie możliwe boxy, jakie możemy znaleźć w Polsce. Rozmawiamy z Natalią Komar, prezesem SubClub.
Mammazine: Zakupy subskrypcyjne w USA to hit czy polscy konsumenci również zakochali się w pudełkach niespodziankach?Subskrypcja to obecnie modny lifestyle, kim są klienci SubClub’u?
Natalia Komar: Tak, Polacy coraz bardziej lubią boxy subskrypcyjne. Nie jest to jeszcze tak popularna forma zakupów jak w USA, ale powoli się do niej przekonujemy.Klienci SubClub to osoby powyżej 20-go roku życia, pracujące, chcące odkrywać nowe produkty, ciekawe nowości na rynku.
Mammazine: Zamawiając stałą subskrypcję czego możemy się spodziewać w pudełku? Jaką mamy pewność, że nie będziemy zawiedzeni zawartością?
Natalia Komar: Jeśli zamawiamy subskrypcję, to co miesiąc otrzymamy coś innego, możemy więc mieć pewność, że produkty się nie powtórzą. Czy nie będziemy zawiedzeni zawartością? Cóż, ciężko powiedzieć, każdy ma inne oczekiwania, preferencje, żaden twórca biznesu subskrypcyjnego nie jest w stanie zadowolić wszystkich.
Mammazine: Czy zamawianie subskrypcji nie jest trochę zakupem w ciemno?
Natalia Komar: To właściwie zakup usług, a nie produktów. Wykupujemy usługę comiesięcznej dostawy boxów o danej tematyce, np. mieszanek herbacianych. Co miesiąc płacimy stałą kwotę, często otrzymując produkty o wyższej wartości niż cena boxa z przesyłką. Jest to w pewien sposób kupowanie w ciemno, ale subskrypcje nie są dla wszystkich. Jeśli ktoś zawsze kupuje stały zestaw produktów, nie lubi nowości, zawsze analizuje ile za do płaci, to z pewnością subskrypcje nie będą dla tej osoby atrakcyjną ofertą. To usługa dla ciekawych, lubiących nowe smaki i doświadczenia.
Mammazine: Jakie subskrypcje są najczęściej wybiera przez klientów?
Natalia Komar: Oczywiście kobiety bardzo lubią kosmetyki. Popularne są są boxy herbaciane i kawowe. Mamy lubią subskrypcje dla dzieci. Często mamy maluszków, zaczynają subskrypcję np. Czytelniczej Zaka-Paki od Zakamarków, aby powoli budować biblioteczkę dla dziecka złożoną z wartościowych książek.
Mammazine: Jak wygląda proces płatności za pudełka?
Natalia Komar: Możemy wybrać płatności przelewami, ale częściej Polacy zostawiają dane karty. Dzięki użyciu karty, nie musimy pamiętać o tym, aby co miesiąc na czas zrobić przelew – automatycznie pobierana jest stała kwota z konta. Oczywiście z subskrypcji można zrezygnować w dowolnym momencie, w SubClub możemy również zmieniać formy płatności w trakcie subskrybowania boxów, rezygnować i ponownie dołączać do wybranych klubów itp.