Odkryj kolekcję Happy Shapes

Do rodziny Kinderkraft dołączyła właśnie nowa kolekcja Happy Shapes, która tworzy radosne rodzicielstwo pełne uśmiechów i kolorów na każdej drodze z dzieckiem! Mint objął patronatem tą kolekcję, dlatego dzisiaj zapraszamy do rozmowy z Weroniką Pawlińską, dyrektorką marketingu Kinderkraft, z którą rozmawiamy o małych kształtach i wielkich uśmiechach.

Happy Shapes

SKLEP

MINT: Happy Shapes – kolekcja pełna wzorów i kolorów, od której usta same rozciągają się w uśmiechu. Trzeba przyznać, że ciężko przejść obok niej obojętnie. Skąd zrodził się pomysł na tę kolekcję?

KINDERKRAFT: Od lat w Kinderkraft tworzymy stałe, cykliczne kolekcje w ramach naszych produktów. Za każdą kryje się jakaś historia – tutaj również. Happy Shapes powstało przy współpracy z Melanie Johnson. To francuska ilustratorka, która obecnie mieszka z rodziną w Wielkiej Brytanii. Na koncie ma współprace z takimi markami, jak VANS, Adobe czy Hallmark. Jej prace są odważne i pełne kolorów. Melanie uwielbia wyraziste kolory i kształty, ale przede wszystkim podziela nasze wartości: gdy usłyszała o pomyśle, niemal od razu przystąpiliśmy do działania. Od słowa do słowa zrodził się pomysł kolekcji, której celem jest przypominanie o celebracji codziennych, pięknych chwil w rodzicielstwie. To dzieci i ich radość z małych codziennych rzeczy były dla nas inspiracją do jej stworzenia.

MINT: Happy Shapes to piękna nazwa. Co was zainspirowało do stworzenia tej kolekcji? Oprócz celebracji codzienności, o której mówiłaś

KINDERKRAFT: Już w kolekcji Nature Vibes chcieliśmy zwrócić uwagę na problem, z którym borykają się współcześni rodzice. Pandemia boleśnie przypomniała nam o tym, jak bardzo potrzebujemy kontaktu z naturą. Gdy wróciliśmy do rzeczywistości, świat ruszył z kopyta – rzuciliśmy się w wir pracy, nierzadko poświęcając czas wolny, który do tej pory poświęcaliśmy na wspólne przebywanie z rodziną na łonie natury. Nasza kolekcja właśnie z tego wychodzi: zarówno kolory, jak i kształty, odwołują się flory i fauny, którą zachwycają się dzieci, a my z czasem zapominamy o zwracaniu uwagi na piękno przyrody.

Przy pomocy Happy Shapes chcemy też przypomnieć rodzicom o celebracji codziennych, zwykłych chwil, które aż za szybko przemijają lub których nie dostrzegamy. Pędzimy przez życie, zapominając o tym, że dzieci tak szybko dorastają. Wspólne spacery, układanie klocków, przytulasy czy łaskotki – to są te przyziemne, szczęśliwe chwile, które powinniśmy pielęgnować i trzymać w pamięci jak najdłużej.

Produkty z kolekcji Happy Shapes mają wyraziste elementy z patternu i natury, ale głównym zamysłem jest dziecięca radość z rzeczy drobnych – stąd takie a nie inne wzory. Melanie chciała, żeby kolory oraz kształty wywoływały uśmiech na twarzach nie tylko dzieci, ale i rodziców. I jej się udało, prawda? 😉

Happy Shapes

MINT: Faktycznie – przykuwają wzrok. Są naprawdę piękne i kolorowe! Powiedz mi, czy za kolekcją kryje się coś więcej niż tylko radosne kształty i zapamiętywanie wspólnych chwil?

KINDERKRAFT: Oczywiście! Chcemy tą kolekcją pokazać, że parenting naprawdę jest fajny! Większość naszego zespołu to rodzice i wiemy, że nie jest łatwo, ale rodzicielstwo to naprawdę ogrom pozytywnych, radosnych stron i ogromnych emocji. Łatwo się zatracić w pędzie dzisiejszego świata i zapomnieć o tym, że nie tylko wielkie pierwsze razy się liczą. Wiadomo, że pierwsze kroki, pierwsze ząbki i inne “pierwsze” wywołują w nas wzruszenie, ale chcemy zwrócić rodzicom uwagę na codzienność i zwykłe chwile, które dla dzieci przecież znaczą wszystko.

Chcemy odrobinę zmienić podejście do rodzicielstwa. Wiadomo, że rzeczywistość potrafi dać rodzicom w kość, ale przecież nie ma nic lepszego niż zatrzymanie się na moment, nabranie powietrza w płuca i przytulenie się do dziecka, dla którego jesteśmy całym światem. W takich chwilach wszystko inne przestaje mieć znaczenie, a świat na sekundę się zatrzymuje.

Uważamy, że da się zmienić podejście do życia przez zmianę nastawienia. Dzięki Happy Shapes chcemy wprowadzić do rodzicielstwa więcej barw i przywołać uśmiech na twarzach wszystkich, którym zdarza się zapomnieć o celebrowaniu wspólnej codzienności. Bo to, że zapominamy, jest całkowicie normalne – nam też się zdarza! Zwłaszcza jak nasza cierpliwość jest wystawiona na próbę przez kolejne kolki czy skok rozwojowy.

Zapisz się na MINTowy newsletter i odbierz PREZENT - Pomysły na kreatywne zabawy na CAŁY MIESIĄC!

Dołącz do naszej społeczności i poczuj miętę do MINT! Nasz newsletter to gwarancja dobrych treści! Odbierz w prezencie 30 kreatywnych pomysłów na zabawy z dzieckiem, bo to nowa jakość czasu z dzieckiem.

Happy Shapes

MINT: Oj tak, to potrafi nieźle dać w kość. Szczególnie te kłótnie na początku.

KINDERKRAFT: Tak! To kolejna rzecz, którą chcemy przekazać przy pomocy Happy Shapes. Wszyscy rodzice to przeżywają. Awantury o nie te skarpetki czy nie ten kolor kubka, stres w pracy, korki czy zakładanie butów w ślimaczym tempie.

MINT: W takich chwilach jest wrażenie, że jesteśmy sam na sam z dzieckiem, które zaczyna płakać coraz głośniej i głośniej, a my czujemy się oceniani.

KINDERKRAFT: Musimy jednak pamiętać, że rodziców, łączą podobne emocje i odczucia – niezależnie od naszego statusu społecznego. Większość wyzwań, związanych z rodzicielstwem, jest tożsama. To ważne, żeby o tym pamiętać: chcemy pokazać rodzicom, że nie są w tym sami i mają nasze wsparcie. Według nas Happy Shapes przywołuje optymizm – wystarczy jeden rzut oka na kolorowe kształty, by móc zrobić krok w tył i nabrać oddechu, uspokoić się, a potem wspólnie z dzieckiem dać sobie czas na naukę emocji i rozumienia ich.

MINT: To bardzo piękna wizja! Takie poczucie przynależności do grupy i sygnał “nie jesteś sam”.

KINDERKRAFT: Tak – to ważne, żeby o tym pamiętać. To właśnie jedna z rzeczy, którą chcemy pokazać przy pomocy Happy Shapes – przekazać rodzicom, że znamy ten problem tak samo dobrze, jak oni, i zwrócić ich uwagę na te dobre chwile, które wiążą się z rodzicielstwem. Bo przecież złe emocje szybko mijają i następują te dobre i piękne. Dla nas Happy Shapes to nie tylko kolekcja produktów – to niejako symbol wspólnych doświadczeń i afirmacja codziennej miłości, radości i pokonywania przeciwności losu.

MINT: Czyli afirmacja szczęśliwego parentingu, tak?

KINDERKRAFT: Można tak powiedzieć, chociaż nie do końca. Naszym celem jest afirmacja parentingu z całym bagażem doświadczeń, jaki ze sobą niesie. Hasłem naszej marki jest przecież Easy With Kids – produkty, które wybraliśmy do kolekcji, to te najlepsze, najbardziej funkcjonalne, na każdą kieszeń. Dzięki ponad 10-letniej obecności na rynku tak zoptymalizowaliśmy procesy i sposób działania, by móc zaproponować produkty w najlepszej cenie: tak, by każdy rodzic miał do nich dostęp. Same w sobie ułatwią rodzicielstwo, a w barwach Happy Shapes pomogą w tworzeniu radosnych wspomnień. Chcemy, by każdy rodzic, który zdecyduje się na produkt z tej kolekcji, uśmiechał się nawet wtedy, gdy nie jest łatwo. Żeby każdy rzut oka na wesołe, wyraźne kształty przypominał mu o tym, że dzieciństwo i rodzicielstwo to prawdziwy dar i żeby starał się pamiętać o “tu i teraz”.

MINT: Piękna wizja, muszę przyznać. Gdzie można znaleźć produkty z kolekcji Happy Shapes? I czy planujecie coś więcej w związku z tym?

KINDERKRAFT: Nie mogę za dużo zdradzać, ale na pewno nie zawiedziemy rodziców! Naszą misją jest nie tylko edukacja, ale także wsparcie dla każdego rodzica w jego codziennych wyzwaniach. Nie poprzestaniemy tylko na wypuszczeniu kolekcji, to mogę obiecać. Nasze produkty trafią do sprzedaży w sklepach partnerskich, będą również dostępne u nas na stronie www.kinderkraft.pl

Artykuł powstał w ramach patronatu medialnego MINT nad kolekcją Happy Shapes by Kinderkraft.

podobne artykuły

świąteczny planner

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.