SKLEP
+37% nawilżenia i odczuwalny efekt aż do 11 godzin*
Aż 15% zawartości serum to humektanty, dzięki którym serum błyskawicznie nawilża, koi i przywraca komfort nawet najbardziej wrażliwej skórze, chroniąc ją przed odwodnieniem i suchością.
W składzie serum znajdziemy też innowacyjny, zgłoszony do opatentowania, kompleks prebiotyczny SENSIBIOM. To właśnie on jest odpowiedzialny za przywrócenie równowagi mikrobiocie skóry, przy jednoczesnym wzmocnieniu jej odporności i funkcji barierowych. Dzięki tej formule skóra staje się mniej podatna na podrażnienia i objawy wrażliwości, takie jak świąd, pieczenie czy zaczerwienienie.
Serum działa łagodząco na istniejące podrażnienia, a dodatek niacynamidu przyspiesza regenerację skóry, skutecznie zwalczając oznaki starzenia.
Wizualne efekty są naprawdę imponujące – serum ujędrnia, wygładza i poprawia elastyczność skóry. To, co szczególnie nam się podoba, to jego lekka konsystencja, która szybko się wchłania, nie przetłuszcza, nie zatyka porów i nie powoduje zaskórników.
Pharmaceris A HYALURO-SENSIBIOTIC zostało stworzone z myślą o codziennej dermopielęgnacji delikatnej, wrażliwej cery, szczególnie podatnej na reakcje alergiczne, odwodnienie, przesuszenie oraz podrażnienia i zaczerwienienia, które nasilają się w okresie pyleń. Dzięki swojej formule, serum jest rekomendowane dla osób z cukrzycą. Jest niekomedogenne, co oznacza, że nie zatyka porów, i można je stosować zarówno na mokrą, jak i na suchą skórę.
To idealny wybór dla każdej miłośniczki dermopielęgnacji, która pragnie luksusowego nawilżenia i wygodnego, codziennego komfortu.
Na koniec, nie można zapomnieć o jego atrakcyjnej cenie wynoszącej 85,90 zł.
*Badanie in vivo w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris po 3 tygodniach stosowania.
Zapisz się na MINTowy newsletter i odbierz PREZENT - Pomysły na kreatywne zabawy na CAŁY MIESIĄC!
Dołącz do naszej społeczności i poczuj miętę do MINT! Nasz newsletter to gwarancja dobrych treści! Odbierz w prezencie 30 kreatywnych pomysłów na zabawy z dzieckiem, bo to nowa jakość czasu z dzieckiem.
Współpraca reklamowa