Piosenkarka Céline Dion została twarzą nowej, nietypowej linii ubranek dla dzieci Célinununu. Jest to kolekcja z mocnym przekazem: twórcy przekonują, że jej celem jest wyjście poza stereotypy oraz promowanie równości płci.

***

Punktem wyjściowym kolekcji Célinununu jest utrzymanie ubranek w kolorystyce neutralnej płciowo. Zamiast stereotypowego niebieskiego zarezerwowanego dla chłopców i różu dla dziewczynek, projektanci wybrali czerń i biel, odcienie szarości z kolorowymi akcentami. Ubranka przeznaczone są dla niemowląt i starszych już dzieci.

W promocję marki i jej przekazu zaangażowała się sama Céline Dion, która zagrała w nietypowym spocie reklamowym. Mówi w nim m.in. – Nasze dzieci. To nie są tak naprawdę nasze dzieci. Wszyscy jesteśmy tylko ogniwami w niekończącym się łańcuchu zwanym życiem. My tęsknimy za przeszłością, one marzą o przyszłości. Możemy wyprawić je w drogę, ale to one obiorą kierunek.

– Célinununu jednoczy dwie siły jednym głosem – moda ma moc kształtowanie ludzkich umysłów. Zainspiruj swoje dziecko do tego, by było wolne i odnajdywało własną indywidualność poprzez ubiór – przekonują twórcy brandu.

Co myślicie o takim podejściu do mody dziecięcej?

Kolekcja CelinununuKolekcja Celinununu


Mat.pras.

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.