Piosenkarka Céline Dion została twarzą nowej, nietypowej linii ubranek dla dzieci Célinununu. Jest to kolekcja z mocnym przekazem: twórcy przekonują, że jej celem jest wyjście poza stereotypy oraz promowanie równości płci.
***
Punktem wyjściowym kolekcji Célinununu jest utrzymanie ubranek w kolorystyce neutralnej płciowo. Zamiast stereotypowego niebieskiego zarezerwowanego dla chłopców i różu dla dziewczynek, projektanci wybrali czerń i biel, odcienie szarości z kolorowymi akcentami. Ubranka przeznaczone są dla niemowląt i starszych już dzieci.
W promocję marki i jej przekazu zaangażowała się sama Céline Dion, która zagrała w nietypowym spocie reklamowym. Mówi w nim m.in. – Nasze dzieci. To nie są tak naprawdę nasze dzieci. Wszyscy jesteśmy tylko ogniwami w niekończącym się łańcuchu zwanym życiem. My tęsknimy za przeszłością, one marzą o przyszłości. Możemy wyprawić je w drogę, ale to one obiorą kierunek.
– Célinununu jednoczy dwie siły jednym głosem – moda ma moc kształtowanie ludzkich umysłów. Zainspiruj swoje dziecko do tego, by było wolne i odnajdywało własną indywidualność poprzez ubiór – przekonują twórcy brandu.
Co myślicie o takim podejściu do mody dziecięcej?
Mat.pras.