Gry planszowe to zawsze dobry i trafiony prezent zarówno dla najmłodszych jak i starszych. Wspólne granie w gry to wspaniały pomysł na rodzinne wieczory. Zobacz co wybraliśmy dla Ciebie w tym roku.

  1. SPAGHETTI

Walczymy o zdobycie jak największej ilości jak najlepszych nitek makaronu.  Musimy wykazać się refleksem i precyzją, gdyż zdobiące spaghetti klopsy w każdej chwili mogą spaść z talerza i pobrudzić stół.  Na zdobycie najlepszych dla siebie kąsków mamy tylko 20 sekund!  Wygrywa ten, kto na koniec gry może się pochwalić najlepszymi makaronami i klopsami. Wiek 6+

  1. SMART TRZY MAŁE ŚWINKI

Gra TRZY MAŁE ŚWINKI ma dwa warianty. W każdym znajdują się 24 zadania. W wariancie dziennym – bez wilka – dzieci układają świnki tak, aby swobodnie bawiły się one poza domkami. W wariancie nocnym – z wilkiem – dzieci muszą pomóc świnkom i szybko ukryć je w domkach. W pudełku znajduje się również książeczka z ilustracjami do bajki o trzech małych świnkach. Dzięki niej możesz opowiedzieć własną wersję bajki o dzielnych zwierzątkach. Wiek 3+

  1. DZIEŃ I NOC

Gra została opracowana specjalnie dla najmłodszych dzieci, u których kształtuje się koordynacja wzrokowo-ruchowa. W pudełku znajdują się pięknie lakierowane drewniane elementy i książeczka z zadaniami. W książeczce można znaleźć bardzo proste zadania dzienne (1-24) i bardziej skomplikowane zadania nocne (25-48).Wiek 3+

  1. SHERLOCK

W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Gracze ścigają się, kto jako pierwszy rozwiąże zagadkę i prawidłowo wskaże przestępcę. To wspaniała intelektualna uczta dla każdego młodego detektywa! Wiek 10+

  1. SMART DINOZAURY TAJEMNICZA WYSPA

DINOZAURY to wyjątkowa układanka logiczna, w której gracze próbują odtworzyć tajemnicze wyspy. Każdą z nich może zamieszkiwać tylko jeden gatunek prehistorycznych stworzeń. Ta pięknie i solidnie wykonana gra zawiera 80 zadań o czterech stopniach trudności. Najłatwiejsze będą doskonałe dla młodych miłośników dinozaurów. Trudniejsze zmuszą do wysiłku umysłowego nawet najbardziej doświadczonych paleontologów. Odtwarzaj tajemnicze wyspy – uważaj przy tym, żeby drapieżniki nie nabrały apetytu na roślinożerców! Wiek 6+

  1. DOLORES

Dolores gracze wcielają się w piratów rywalizujących o zdobycie najlepszych łupów pochodzących z rozbitych statków. Zawzięcie dyskutują, jak je podzielić. Rozmowy wstępne nie są jednak w żaden sposób zobowiązujące – piracki kodeks pozwala na wiele! Ostatecznie swoją decyzję sygnalizują wykonując jednocześnie jeden z trzech umownych gestów – ugody, kradzieży lub walki. Dziewięć kombinacji gestów może spowodować różny podział łupów. Gracze muszą wykazać się sprytem, jako że na koniec gry liczą się nie tylko te skarby, których mają najwięcej, ale także te, których mają najmniej. Wiek 10+

  1. STRASZNY DWÓR / FOX GAMES

Na wzgórzu za twoim domem znajduje się posępny, opuszczony dwór spowity wieczną mgłą. Wraz ze swoją wierną podwórkową bandą lubicie się tam zakradać przez starą przerdzewiałą bramę i grać w cykora. Wczorajsza wyprawa była jednak inna, ponieważ dostrzegliście we mgle dziwne świetliste sylwetki. Dorośli nigdy wam nie uwierzą, postanowiliście  więc, że uratujecie miasto i za pomocą sprytu oraz wierzy czerpane z komiksów przepędzicie duchy tam, skąd przybyły.Wiek 6+

  1. SMART CZERWONY KAPTUREK / GRANNA

Pomóż dziewczynce odnaleźć drogę do domku babci! Gra CZERWONY KAPTUREK ma dwa warianty. W każdym znajdują się 24 zadania. W wariancie prostszym – bez wilka – dzieci układają ścieżkę tak, aby doprowadziła Czerwonego Kapturka do domku babci. W wariancie trudniejszym – z wilkiem – dzieci budują dwie ścieżki do domku babci: jedną dla Czerwonego Kapturka, drugą dla wilka. W pudełku znajduje się również książeczka z ilustracjami do bajki o Czerwonym Kapturku. Dzięki nim możesz opowiedzieć własną wersję bajki o dzielnej dziewczynce. Wiek 4+

  1. WYPRWA NA BIEGUN / FOX GAMES

Wyprawa na Biegun to familijna gra planszowa, w którą łatwo zagrać, ale którą trudno opanować do perfekcji. Unikalna, obracająca i zmieniająca się plansza została zaprojektowana tak, aby symulować nieprzewidywalne zawieje śnieżne. Dzięki instrukcji w formie komiksu z łatwością opanujesz zasady. Możesz też wykorzystać aplikację na urządzenia mobilne (DIZED), aby skorzystać z nowych mechanizmów i zasad gry. Odkryj Biegun Północny. Wkręć się w grę! Wiek 7+

  1. TORNADO ELLIE / FOX GAMES

Tornado Ellie to zabawna gra zręcznościowa, której akcja dzieje się na farmie przez którą przechodzi ogromne tornado. Gracze muszą ratować swój dobytek przed szalejącym żywiołem, dokładając na przemian karty oraz drewniane elementy gospodarstwa do chybotliwej, obracanej przez graczy wieży tornada. Gracze nie tylko muszą myśleć jakie karty zagrać, ale również ćwiczą zręczność i precyzję. Wiek 7+

  1. CAPITAL / GRANNA

W grze Capital zadaniem gracza będzie budowa jednej z dzielnic Warszawy. Czy warto inwestować w dzielnice mieszkalne, a może skupić się na kompleksach handlowych? Czy rozwinięcie transportu miejskiego będzie bardziej opłacalne niż budowa obiektów kulturalnych? Postawić na tereny zielone, czy może na obiekty przemysłowe?Capital to kolejna gra z serii Granna Expert, która rozrusza Wasze szare komórki! Wiek 10+

  1. EMI I TAJNY KLUB SUPERDZIEWCZYN. POSZUKIWACZE PRZYGÓD

Oto gratka dla fanek Tajnego Klubu Superdziewczyn – gra planszowa z książką! Emi zaprasza wszystkich do zabawy. Przeczytaj książkę, a potem rozłóż planszę i graj. Rozwiązuj zagadki, wykonuj zadania i przed wszystkim – pożegnaj się z nudą! Zestaw zawiera grę planszową oraz siódmy tom serii Emi i Tajny Klub Superdziewczyn.

  1. NIE ŚMIEJ SIĘ

„Zepsuta pralka”. Jak zabrać się do jej przedstawienia? Czy pokażesz wirowanie gestami i mową ciała? A może będziesz musiał zaśpiewać opis tego hasła? Czy Twój czarujący baryton wywoła salwy śmiechu wśród zgadujących? Czy zamaszyste ruchy biodrami sprowokują chichot u rywali? „ Nie Śmiej Się” jest towarzyską grą planszową, w której co chwila wybuchają salwy śmiechu. Kłopot w tym, aby zdobyć przewagę nad rywalami, trzeba jak najdłużej zachować powagę. Wiek 8+

  1. NIQCZEMNI SZALENI NAUKOWCY

NIQczemni Szaleni Naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Wiek 10+

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.