„Kobiecość to najważniejsze słowo w Marie Zélie. Doskonale wiemy, że każda kobieta jest w niepowtarzalny sposób piękna, naszą misją jest ją w tym utwierdzić” – mówi Krzysztof Ziętarski, pomysłodawca i założyciel marki, który pokusił się o realizację śmiałego planu stworzenia marki modowej dla… żony.

Niełatwo znaleźć polski sklep, który oferowałby klasyczne kroje, ciekawe wzory i naturalne materiały. Większą siłę przebicia ma tani i syntetyczny poliester oraz ubrania sieciówkowe. Marie Zélie stara się wypełnić tę lukę, proponując sukienki i spódnice, które dodają pewności siebie. Spośród kilkudziesięciu modeli wyróżnić można rozkloszowane sukienki z szarfą, sukienki do karmienia, szmizjerki, suknie z aksamitu, sukienki w wersji petite i dla pań wyższych. Dziewczyny z Marie Zélie mają oczy i uszy szeroko otwarte, wsłuchują się w potrzeby klientek i starają się przedstawić im finalny produkt, który je oczaruje i zachęci do częstszego noszenia sukienek.

Hasło przewodnie wszystkich kolekcji Marie Zélie brzmi: „kobiecość otulona w jakość”. Tym razem młoda gdańska marka zaskoczyła, zapraszając do grona swoich adresatek dziewczynki. Piękne sukienki o ponadczasowym kroju, uszyte w Polsce z naturalnych materiałów, będą teraz dostępne w wersji mini dla rozmiarów 92-128. Jak zapowiada twórca marki, to dopiero preludium. Sukienki będą się koncertowo prezentować w zestawieniu z ich dorosłymi pierwowzorami. Już teraz mama może stworzyć świąteczną stylizację w duecie z córką. Na razie w ofercie cztery warianty jednej sukienkiMinimelia karmazynowa, czarna kwiecista (Folium), granatowa w kwiaty (Gazania) i Minimelia beżowa – ale w planach kolejne kroje i nowe materiały.

Inspiracją dla marki są przede wszystkim kwiatowe wzory oraz sukienki i spódnice o długości midi. Marie Zélie wychodzi z założenia, że obcowanie z pięknem rozwija zmysł estetyczny u dziecka, stąd sukienki są eleganckie, ale jednocześnie uszyte tak, że z powodzeniem mogą towarzyszyć dziewczynkom w zabawie i codziennych harcach. Widać to w lookbooku z ostatniej sesji, który jest dynamiczny, żywiołowy, a przede wszystkim bardzo spontaniczny. Fotografowie byli tam tylko dodatkiem. Na planie rządziło sześć energicznych modelek w wieku od 2 do 10 lat. Zresztą – zobaczcie!


Autor: Małgorzata Matysek

Zdjęcia Marie Zélie

Zapisz się na newsletter

No.13 Mint | gazeta online dla mamy już jest!

Magazyn MINT to poradnik dla mam o charakterze lifestylowym. MINT to nie tylko portal, który codziennie dostarcza porcji inspiracji dla mamy i dziecka. To także drukowany kwartalnik stworzony dla chwili relaksu. Poczuj miętę do MINT.

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.