Jeśli czytasz te słowa, to najprawdopodobniej jesteś mamą. Jeśli jesteś mamą, to na pewno znasz markę Skip Hop. Nawet, jeśli nie używasz ich produktów (czy to możliwe?!), z pewnością zawsze i wszędzie rozpoznajesz ten styl: niepodrabialny, zadziorny, zabawny, uroczy. Mammazine daje Ci unikalną możliwość poznania autora tego zamieszania: Michaela Diamanta, współzałożyciela Skip Hop. Zestaw przymiotników opisujących produkty tej firmy doskonale pasuje też do ich „ojca”.


Michael_Headshot

Mammazine: Michael, tak w dużym skrócie, co polska mama powinna wiedzieć o Skip Hop? Jak to się wszystko zaczęło?

Michael Diamant, Skip Hop: Skip Hop to firma, którą stworzyłem z moją żoną kilkanaście lat temu w wyniku pewnej konieczności. Mówi się, że potrzeba jest matką wynalazku, u nas sprawdziło się to dosłownie: moja żona została matką i odkryła, że ma zupełnie nowe potrzeby.

Mieszkamy w Nowym Jorku, co oznacza, że niekiedy poruszamy się samochodem, czasem pieszo, bywamy cały dzień poza domem – matka z dzieckiem musi być przygotowana na każdą ewentualność, czyli musi być świetnie spakowana.

Już wtedy można było kupić torby do podróżowania z dzieckiem, pieluchami i wszystkimi innymi rzeczami, ale były one niewygodne, mało funkcjonalne i nieładne. Ellen zaprojektowała więc torbę od nowa: z klipsami, które pozwalają przymocować ją do wózka, z oddzielnymi kieszonkami na wszystkie potrzebne akcesoria. Inspiracją była torba fotografa: długie, krótkie obiektywy – wszystko bezpiecznie schowane w odpowiednich kieszonkach. Zrozumieliśmy, że powstało coś naprawdę świetnego i że to może być doskonały pomysł na biznes. Wszystko zaczęło się w naszym domu.

Skip Hop Mammazine

Mammazine: Warto dodać, że nie byliście wcześniej związani z tą branżą.

MD: To prawda, robiliśmy zupełnie inne rzeczy. Nigdy niczego nie produkowaliśmy i nie sprzedawaliśmy, nie byliśmy do tego w ogóle przygotowani. Może to jest sposób? Jeśli nie wiesz nic, to nie znasz ograniczeń, po prostu działasz.

Cenię w nas to, że nie tworzymy barier, nie powstrzymujemy się przed robieniem nowych rzeczy, poszerzamy ofertę.

Wielu producentów koncentruje się na jednej, wąskiej dziedzinie, unika nowości i zmian. Idea Skip Hop jest prosta: mamy pomysł, to go realizujemy.

Mammazine: A co oznacza nazwa?

MD: Skip Hop to bardziej odczucie niż konkretne znaczenie: nazwa miała się kojarzyć z czymś lekkim, łatwym i zabawnym, ale też z rodzicami i dziećmi. Kiedy ją wymyśliliśmy, nie mieliśmy jeszcze pojęcia, jak ważne okaże się to, że jest tak samo przystępna we wszystkich językach. Wtedy nie było nawet takich planów, ale teraz wiemy na pewno, że w Polsce, w Chinach czy w Argentynie Skip Hop brzmi tak samo.

Mammazine: Skip Hop wszędzie wymawia się tak samo i wszędzie tak samo jest dostępny i popularny. Czy dostrzegasz jakieś różnice w wyborach, zainteresowaniach i potrzebach rodziców i dzieci w różnych krajach? Czy są w ofercie Skip Hop produkty, które na przykład robią furorę w USA, a w Polsce przechodzą bez echa?

MD: Rynki amerykański i polski są akurat dość podobne, te same produkty są popularne. Jest jednak pewna różnica między polskimi a amerykańskimi mamami polegająca na większym zakupowym rozmachu Polek. Współczesne polskie mamy pamiętają jeszcze czasy, kiedy w sklepach nie było takiego wyboru zabawek. Mają na uwadze swoje skromne dzieciństwo i chcą to nadrobić poprzez zapewnianie własnym dzieciom wszystkiego, co najlepsze. Zresztą, nawet w tej chwili, amerykańskie mamy mają większy wybór produktów. Inne jest więc podejście do zakupów i ich skala.

Skip Hop Mammazine Skip Hop Mammazine Skip Hop Mammazine

Mammazine: Szeroka oferta Skip Hop pozwala polskim matkom zaszalećJ. No właśnie: sklep online pęka w szwach, macie mnóstwo przeróżnych produktów, a jednak, przeglądając te zasoby, ani razu nie pomyślałam: „To jakaś bzdura, po co komuś takie coś?”. Wszystko, co sprzedaje Skip Hop, jest produktem realnie mamom potrzebnym i uzasadnionym. Jak Wy to robicie?

MD: Główna idea Skip Hop to Must Have Made Better [„Produkty, które musisz mieć, zrobione lepiej”]. Na rynku znaleźć można mnóstwo produktów, na które można bezsensownie wydać pieniądze.

Dla nas najważniejsze jest, by każda rzecz, którą sprzedajemy, była must have i stanowiła pomoc dla wszystkich mam.

Skip Hop Mammazine Skip Hop Mammazine

Dodajemy nowe funkcjonalności, zmieniamy wygląd w sposób, którego nikt tego jeszcze nie zrobił, ulepszamy i poprawiamy, ale to wciąż są rzeczy must have. Do realizacji naszego celu niezbędne są mamy, z którymi się spotykamy i rozmawiamy, żeby poznać ich potrzeby i opinie. Czasem chodzimy za nimi po sklepie i pytamy, dlaczego coś je zainteresowało lub czego im brakuje. Czytamy też opinie w internecie.

Mammazine: Wierzę, że opinie użytkowników, rodziców, są ważne, ponieważ odnoszę wrażenie, że głównym celem Skip Hop jest ułatwienie i uprzyjemnienie rodzicielstwa właśnie – Wasze produkty w pewnym sensie służą bardziej rodzicom niż dzieciom. Dzieci są odbiorcami przede wszystkim zabawek: czy powinny one służyć tylko zabawie, czy funkcja edukacyjna też jest ważna?

DM: Zabawa jest oczywiście priorytetem – jeśli produkt nie przechodzi przez nasz fun test, nie wchodzi do produkcji, to oczywiste. Mamy sztab specjalistów, którzy pomagają nam zrozumieć potrzeby i oczekiwania dzieci w różnym wieku, w każdym stadium rozwoju. Chcemy, żeby każda zabawka była idealnie dopasowana do danej grupy wiekowej, na przykład pod względem dostarczania odpowiednich wrażeń sensorycznych. Dla maluchów ważne jest też to, żeby każdą zabawkę można było czasem bezpiecznie trochę pogryźć i poślinić. Z wiekiem zmieniają się potrzeby dzieci – mają po 2, 3 lata i chcą robić to, co rodzice, używać dorosłych przedmiotów, na przykład naczyń. Dajemy im je, dbając, by mogły same wybrać spośród dostępnych wzorów.

Skip Hop Mammazine Skip Hop Mammazine

Mammazine: Jak myślisz, dokąd zmierza świat zabawek? Czym będą się bawiły dzieci w przyszłości?

DM: Nasi specjaliści szukają wciąż odpowiedzi na to pytanie, starając się dopasować nasze produkty do zmieniających się potrzeb dzieci i czasów. Zaczęliśmy od torby na pieluchy, teraz mamy ogromną gamę produktów, które powstały, ponieważ były potrzebne.

Trzymamy rękę na pulsie i kiedy trzeba iść w stronę elektroniki i urządzeń mobilnych – idziemy tam!

Mamy gadżety ułatwiające i uprzyjemniające korzystanie z mediów społecznościowych poprzez robienie dzieciom zabawnych zdjęć – to się nazywa duch czasów. Produkty stają się coraz bardziej skomplikowane i złożone – to najlepsza zapowiedź przyszłych trendów.

Mammazine: Gdybyś miał wybrać z oferty Skip Hop jedną rzecz i ofiarować ją 2-letniemu bratankowi, co by to było?

DM: Jedna rzecz? To po prostu niemożliwe! Idealny prezent dla takiego dziecka to możliwość wyboru – pozwoliłbym mu zdecydować, które zwierzątko jest mu najbliższe i ofiarowałbym produkty odpowiedniej linii. Jeśli jego duchowym zwierzęciem jest kot – proszę bardzo, wszystko z kotem dla ciebie! Możliwość podjęcia decyzji to niezależność, poczucie kontroli, trochę obawa, mnóstwo radości – najlepszy prezent dla dziecka.

SKIP HOP KOMENTARZ KAMILA SZCZAWIŃSKA BEATA SADOWSKA

KONKURS MAMMAZINE SKIP HOP

Mammazine przybija piątkę rodzicom, którzy lubią aktywnie i kreatywnie spędzać czas ze swoimi dziećmi.

Podziel się z nami takimi chwilami, zainspiruj nas i inne czytelniczki i wygraj wyjątkowe nagrody od Skip Hop, które rozwijają sensorykę dziecka.


Do wygrania 3 maty Playspot Geo oraz 10 zabawek z serii Explore&More.

Podziel się zdjęciem na Instagramie lub naszym profilu FB.

Koniecznie zamieść   #mammazine #skiphop #mamoprzybijpiatke

Regulamin konkursu dostępny TU

Zajrzyj do świata Skip Hop na FB TU

WYNIKI GRAF MATY WYNIKI GRAF ZABAWKI

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie.

Autorów powyższych zdjęć prosimy o przesłanie swoich danych do wysyłki na adres

kontakt@mammazine.com.pl

NAGRODY

Mata SKIP HOP PLAYSPOT GEO

Świetnie sprawdzi się w okresie niemowlęcym jako wygodny i miękki „dywanik” do leżenia, kulania się, pełzania, raczkowania i stawiania pierwszych kroków. Choć na pierwszy rzut oka to „tylko mata”, w rzeczywistości to gigantyczne puzzle! PLAYSPOT GEO jest wyjątkowa! Zestaw składa się z 40 trójkątnych puzzli i 32 elementów tworzących ramkę maty. Puzzle można ze sobą dowolnie łączyć, komponując oryginalne geometryczne wzory – kwadraty, romby, a nawet chevron – charakterystyczny patern w literę V, który pięknie prezentuje się zarówno w minimalistycznym, nowoczesnym jak i eklektycznym wnętrzu.

Mata SKIP HOP

Piłeczka-Gryzak ROLL AROUND 

Lekka, elastyczna i pełna niespodzianek zabawka dla najmłodszych. Jej charakterystyczną cechą jest oktagonalna dziurawa konstrukcja, która umożliwia maluszkom łatwe schwytanie, trzymanie i rzucanie zabawką. Piłeczką-Gryzaczkiem ROLL AROUND można się bawić na wiele sposobów – chwytać, turlać, potrząsać, machać i rzucać, a kiedy dynamiczne harce zmęczą gagadka, małe paluszki mogą skupić się na odkrywaniu różnorodnych faktur, giętkich lub chropowatych powierzchniach i precyzyjnym rolowaniu barwnych koralików.

Explore & More Roll-Around Rattles

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.