Świat dzieci podzielony na dwa kolory różowy i niebieski – to zdecydowanie żadne wyzwanie dla Louise Lundholm i Mii Risager, projektantek duńskiej marki BANGBANG Copenhagen.
Zabawa w klocki i miks kolorów okazał się być poważnym interesem dla młodych projektantek. Tak w 2008 roku powstała jedna z najbardziej nowatorskich i jednocześnie najbardziej niestandardowych duńskich marek modowych dla dzieci. Od tego czasu wiele się zmieniło, a BANGBANG Copenhagen nadal ma się dobrze, a ich kolekcje ubierają i bawią kolejne pokolenie!
Aktualna letnia kolekcja 2018 to hołd złożony Dzieciom i ich kreatywności. W The Melting znajdziemy najbardziej szałowe pomysły projektantek, które cieszyły oko wielbicieli marki na przestrzeni poprzednich lat. Po pierwsze wszystko się kręci tutaj wokół “topnienia” i “ mieszania” ze sobą materiałów i wzorów, ale i powielenia i nakładania się elementów ubioru, niczym wycinanka origami. BANGBANG Copenhagen przyświeca też myśl tworzenia zabawnych zwierzaków na ubraniach, zresztą teraz to już się zrobiła z nich niezła rodzinka! Wcześniej poznaliśmy Fluffy Boy i Penny Penguin, a teraz pojawili się Grumpyboy i Hollyand B-dayboy. No cóż, moda jest modą tylko wtedy, gdy oprócz funkcji użytkowej, potrafi bawić i wywoływać emocje.
BANGBANG Copenhagen wciąż to się udaje!
Autor: Anastazja Borowska
Mat.pras.