Największe spotkanie tego sektora w Europie Środkowo – Wschodniej i jedno z najważniejszych na Starym Kontynencie. Wydarzenie, które co roku przyciąga do stolicy województwa świętokrzyskiego czołowe firmy branży dziecięcej z Polski i zagranicy. VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME odbędą się od 25 do 27 lutego 2016 roku.
KIDS’ TIME to wystawa o charakterze B2B, która od kilku lat jest miejscem premierowych prezentacji produktów dedykowanym dzieciom. Tu tworzą się i kształtują rynkowe trendy w sektorze wózków i fotelików, zabawek, ubrań i artykułów dziecięcych. To trzy dni ciężkiej marketingowej pracy, która często wpływa na działania firm przez cały rok.
Każdego roku nowy rekord
W ubiegłym roku KIDS’ TIME zgromadził ponad 320 firm z 10 krajów świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista wystawców była dłuższa o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy rekord. Udział w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych wystawców.
-Branża dziecięca bardzo dynamicznie się rozwija. Na rynku jest coraz więcej przedsiębiorczych mam i właścicieli sklepów internetowych. Dlatego oprócz tych największych firm z wieloletnim doświadczeniem, kieleckie targi cieszą się wielkim zainteresowaniem również wśród nowych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo przecież KIDS’ TIME to najlepsze miejsce na debiut. Wystawa od lat jest miejscem wielu rozmów i kontraktacji zarówno między „wielkimi graczami” tego rynku jak i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.
O dziecięcych produktach rozmów kilka
Każdego roku w czasie KIDS’ TIME organizowanych jest wiele merytorycznych spotkań: konferencji, seminariów, prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów, kielecki ośrodek gości najlepszych specjalistów z całego świata. W ubiegłym roku swoje wystąpienie miała między innymi dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure). Wśród tematyki konferencji znaleźć można było również logistykę oraz rozwiązania e-commerce.
Tegoroczna edycja i pod tym względem zapowiada się bardzo obiecująco. W planach są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku. Czym jeszcze zaskoczą organizatorzy w tym roku? Wszystkie tematy poruszane podczas nadchodzącej wystawy poznamy już na początku przyszłego roku.
W prognozie deszcz nagród
O nagrody walczyć warto! Według specjalistów ds. PR – Jeżeli mamy naprawdę dobry produkt, którym warto się pochwalić możliwość potwierdzenia jego wyjątkowości dzięki niezależnej ocenie specjalistów w danym obszarze ma ogromne znaczenie. Po pierwsze wykazujemy, że nasz produkt jest wartościowy, zyskał uznanie ekspertów. Po drugie pozytywnie wpływamy na wizerunek naszej firmy pokazując dbałość o jakość, rozwój produktów, oraz innowacyjne myślenie.
Tradycją KIDS’ TIME są nagrody dla najlepszych produktów prezentowanych w czasie targów. Podczas targów wręczane są również nagrody branżowe przyznawane między innymi przez portal Zabawkowicz.pl, czasopismo „Branża Dziecięca” które wybiera Handlowca Roku i Firmę Roku, a także serwis fotelik.info – organizator Mistrzostw Polski „Fotelikiada”.