Największe spotkanie tego sektora w Europie Środkowo – Wschodniej i jedno z najważniejszych  na Starym Kontynencie. Wydarzenie, które co roku przyciąga do stolicy województwa świętokrzyskiego czołowe firmy branży dziecięcej z Polski i zagranicy. VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME odbędą się od 25 do 27 lutego 2016 roku.

KIDS’ TIME to wystawa o charakterze B2B, która od kilku lat jest  miejscem premierowych prezentacji produktów dedykowanym dzieciom. Tu tworzą się i kształtują rynkowe trendy w sektorze wózków i fotelików, zabawek, ubrań i artykułów dziecięcych. To trzy dni ciężkiej marketingowej pracy, która często wpływa na działania firm przez cały rok.

Każdego roku nowy rekord

W ubiegłym roku KIDS’ TIME zgromadził ponad 320 firm z 10 krajów świata. W porównaniu do poprzedniej edycji lista wystawców była dłuższa o blisko 50%. Wydarzenie odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów. Wszystko wskazuje na to, że nadchodząca wystawa pobije dotychczasowy rekord. Udział w KIDS’ TIME 2016 potwierdziło już przeszło 90% ubiegłorocznych wystawców.

-Branża dziecięca bardzo dynamicznie się rozwija. Na rynku jest coraz więcej przedsiębiorczych mam i właścicieli sklepów internetowych. Dlatego oprócz tych największych firm z wieloletnim doświadczeniem, kieleckie targi cieszą się wielkim zainteresowaniem również wśród nowych przedsiębiorstw. Nic w tym dziwnego, bo przecież KIDS’ TIME to najlepsze miejsce na debiut. Wystawa od lat jest miejscem wielu rozmów i kontraktacji zarówno między „wielkimi graczami” tego rynku jak i początkującymi firmami. To najlepszy czas na budowanie wizerunku nowej marki oraz wymianę myśli z najlepszymi branżowymi specjalistami – mówi menedżer projektu, Aldona Matla.

O dziecięcych produktach rozmów kilka

Każdego roku w czasie KIDS’ TIME organizowanych jest wiele merytorycznych spotkań: konferencji, seminariów, prezentacji. Dzięki wsparciu partnerów, kielecki ośrodek gości najlepszych specjalistów z całego świata. W ubiegłym roku swoje wystąpienie miała między innymi dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure). Wśród tematyki konferencji znaleźć można było również logistykę oraz rozwiązania e-commerce.

Tegoroczna edycja i pod tym względem zapowiada się bardzo obiecująco. W planach są między innymi warsztaty ze światową specjalistką w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku. Czym jeszcze zaskoczą organizatorzy w tym roku? Wszystkie tematy poruszane podczas nadchodzącej wystawy poznamy już na początku przyszłego roku.

 W prognozie deszcz nagród

O nagrody walczyć warto! Według specjalistów ds. PR – Jeżeli mamy naprawdę dobry produkt, którym warto się pochwalić możliwość potwierdzenia jego wyjątkowości dzięki niezależnej ocenie specjalistów w danym obszarze ma ogromne znaczenie. Po pierwsze wykazujemy, że nasz produkt jest wartościowy, zyskał uznanie ekspertów. Po drugie pozytywnie wpływamy na wizerunek naszej firmy pokazując dbałość o jakość, rozwój produktów, oraz innowacyjne myślenie.

Tradycją KIDS’ TIME są nagrody dla najlepszych produktów prezentowanych w czasie targów. Podczas targów wręczane są również nagrody branżowe przyznawane między innymi przez portal Zabawkowicz.pl, czasopismo „Branża Dziecięca” które wybiera Handlowca Roku i Firmę Roku, a także serwis fotelik.info – organizator Mistrzostw Polski „Fotelikiada”.

IMG_3650

Zapisz się na newsletter

MINT MAGazyn online to lifestylowy serwis dla mam. To portal o pozytywnym macierzyństwie i szczęśliwym dzieciństwie. Zajrzyj do nas po codzienną dawkę inspiracji. Poczuj miętę do MINT!

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.