Ewelina i Ania, to dwie kreatywne założycielki modowej marki MONSINIOR, która od niespełna roku podbija polski świat mody dziecięcej. Związane z branżą odzieżową już od ponad 6 lat, cenią nowoczesny i kreatywny design i formę. Specjalnie dla Mammazine opowiadają o pasji do piękna i pierwszych krokach marki Monsinior.

MAMMAZINE: Skąd wziął się pomysł na Monsinior i koszule dla małych i dużych?

MONSINIOR: W swoich codziennych modowych wyborach szczególną uwagę zwracamy na: indywidualny design, wysoką jakość, elegancją formy, oraz możliwie lokalną polską lub europejską produkcję. W momencie gdy w naszych rodzinach pojawiły się dzieciaki, zaczęłyśmy poszukiwać dla nich również ubrań które sprostałyby tym właśnie oczekiwaniom. Na rynku oczywiście jest bardzo duży wybór odzieży dla najmłodszych, i pojawia się coraz więcej dobrej jakości ubranek wykonanych z ekologicznych tkanin i dzianin z wysokim standardem wykończenia. Kiedy jednak pojawiła się potrzeba zakupu eleganckiej koszulki na rodzinną czy szkolną uroczystość zakres wyboru okazał się minimalny, a jakość oferowana przez sieciówki po prostu nas rozczarowała, bowiem nie zwracają one w produkcji uwagi ani na samą jakość wykonania ani też na jakość zastosowanych materiałów.  Finalnie koszula którą kupujemy dla dziecka w niczym nie przypomina tej eleganckiej śnieżnobiałej koszuli która ubiera tato. Stąd właśnie pomysł na Monsinior: elegancka koszula dla taty i jej identyczna mini wersja dla dziecka. Identyczne opakowania, identyczny styl i jakość, a wszystko po to by mały gentelman poczuł się wyjątkowo od pierwszego momentu w którym w jego szafie pojawia się pierwsza elegancka rzecz, która będzie w przyszłości towarzyszyła mu przez całe życie przy różnych okazjach.

MAMMAZINE: Czy ciekawa nazwa marki ma swoją historię ?

MONSINIOR: Niebanalna nazwa pojawiła się równie spontanicznie jak sam pomysł na markę. Miała budzić sympatię, i być na tyle uniwersalna aby mogły utożsamiać się z nią 3 pokolenia rodzinne. Wiele osób pyta nas o znaczenie tego słowa…. nie potrafimy udzielić jednoznacznej odpowiedzi. My ją pokochałyśmy od chwili w której pojawiła się. Szybko wykorzystałyśmy jej zapis graficzny, który udało się nam dopasować do tego co prezentuje sama Marka. Dlatego też w naszym logo pojawia się kolor niebieski i różowy – typowy dla płci męskiej i damskiej oraz 3 różnej wielkości kropki – które chciałyśmy aby kojarzyły się z rodziną 2 1.
Niebanalność, magia, radość, miłość, feeria barw, uśmiech, rodzina, dzieciństwo, styl, elegancja, klasa….. a wszystko Made in Poland.

MONSINIOR 8

MAMMAZINE: Czym się inspirujecie tworząc kolekcje?

MONSINIOR: Tworząc kolekcję koszul dla dzieci i rodziców chciałyśmy aby była ona klasyczna, ale jednocześnie kolorowa i niebanalna. Zdecydowałyśmy się na tkaniny od renomowanych włoskich dostawców, gwarantujących nam wysoką klasę materiałów wyprodukowanych w oparciu o rygorystyczne normy eco i normy bezpieczeństwa produktów włókienniczych.
Możliwość skorzystania z bliskiej współpracy z wyspecjalizowaną szwalnią ARTOS dała nam dodatkową możliwość oferty MTM – czyli produkcji ubrań na miarę dla nietypowych klientów. Pierwsza kolekcja koszul miała być skierowana tylko dla małych i dużych chłopaków…. ale szybko głos w sprawie zabrały Panie, które poczuły się niedowartościowane. Mamy chciały nosić takie same bluzki jak ich córeczki, synowie i mężowie. Chciały aby ich mężczyźni prezentowali się wyjątkowo na rodzinnych spotkaniach i aby wszyscy czyli się komfortowo. Stąd szybko do kolekcji bazowej dołączyły bluzki koszulowe dla Pań i dziewczynek oraz sukienki o koszulowym kroju które szybko skradły serca naszych klientek.

MAMMAZINE: Jakie macie plany na rozwój marki na najbliższy rok ? czego możemy się spodziewać ?

MONSINIOR: Nasza marka istnieje na rynku od niespełna roku. . Jesteśmy dumne z tego co udało się nam stworzyć, zwłaszcza teraz kiedy wiemy że nasza oferta naprawdę przypadła do gustu naszym klientom. Koszulki marki Monsinior wybierają coraz częściej styliści do modowych sesji renomowanych marek. Noszą je blogerzy i blogerki. Pojawiają się również na okładkach magazynów dla dzieci no i w Mammazine oczywiście również. Przed nami nowy rok, wiele nowych planów rozwoju marki, ekspansja na rynki europejskie – ponieważ odnotowujemy coraz większe zainteresowanie naszymi produktami zarówno z Europy jak i przede wszystkim Stanów Zjednoczonych. Udział w imprezach krajowych, targach branżowych i wiele nowych projektów do zrealizowania oraz nowych produktów które chciałybyśmy dodać do oferty naszego sklepu.

MAMMAZINE: Zapowiada się intensywny rok, życzymy zatem samych sukcesów i czekamy na wieści!

Zapisz się na newsletter

No.13 Mint | gazeta online dla mamy już jest!

Magazyn MINT to poradnik dla mam o charakterze lifestylowym. MINT to nie tylko portal, który codziennie dostarcza porcji inspiracji dla mamy i dziecka. To także drukowany kwartalnik stworzony dla chwili relaksu. Poczuj miętę do MINT.

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.