Redken – kosmetyki do włosów inspirowane Nowym Yorkiem

Redakcja MINT jako pierwsza testuje komsetyki Redken.

Zdjęcia: Paula Romanowska

redken kosmetyki do włosów

KUP TERAZ No. 11

Redken kosmetyki do włosów inne od wszystkich

Redken, to gama kosmetyków do pielęgnacji włosów, która inspiruje się Nowym Jorkiem, modą i innowacją. Tworzy produkty, które dostępne są tylko w najlepszych salonach fryzjerskich.

Dzięki współpracy z takimi światowymi talentami, jak Guido Palau i Josh Wood, REDKEN jest obecny na prawie każdym ważnym wydarzeniu modowym.

Jako jedna z niewielu profesjonalnych marek posiada również bardzo szeroką gamę dedykowaną mężczyznom – REDKEN BREWS.

REDKEN jest marką nr 1 kosmetyków do włosów według influencerów, Redakcja MINT testuje kosmetyki z linii do farbowania i stylizacji włosów, aby sprawdzić czy to prawdziwe stwierdzenie.

 

Global Color Creative Director REDKEN, Josh Wood był odpowiedzialny za słynny ‘red look’ Davida Bowie.

redken kosmetyki do włosów
redken kosmetyki do włosów

Magazyn MINT miał przyjemność testować produkty z gamy lakierów do stylizacji włosów na wyjątkowym evencie organizowanym 29 października w butiku Lilou, w Warszawie.

Prowadząca spotkanie, Redaktor Naczelna Bogna Bojanowska, osobiście testowała lakier Pure Force 20. I miała okazję przekonać się jak zachowuje się na wielogodzinnym spotkaniu. Efekt zadawalający. Idealny na wielkie wyjście!

Zapisz się na mintowy newsletter!

Dołącz do naszej mintowej społeczności i poczuj miętę do dobrej lektury! Nasz newsletter to gwarancja dobrych treści! 

Redken to amerykańska marka profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Ich początki to lata 60 w Stanach Zjednoczonych – okres, kiedy na salonach królowały bogate, bujne fryzury, a podrażniona skóra głowy oraz zmęczone termiczną i chemiczną obróbką włosy potrzebowały kompleksowej pielęgnacji i ukojenia.

Odpowiedzią na ówczesne potrzeby stała się współpraca chemika Jheriego Reddinga i aktorki Pauli Kent. W jej skutek powstały unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące naturalny odczyn pH, dzięki czemu bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych. Efektem dynamicznego rozwoju firmy było Sympozjum zorganizowane w 1974 roku, podczas którego profesjonaliści z Redken dzielili się swoją naukową wiedzą i szkolili niemal 500 fryzjerów. Wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem i odbiło szerokim echem, nie tylko w świecie fryzjerskim. Obecnie Sympozja gromadzą dziesiątki tysięcy profesjonalistów i pasjonatów oraz należą do czołówki największych eventów branżowych tego typu!

Przełomowym okresem dla marki, która w tym roku obchodzi 59te urodziny, były lata 80 i 90. Zaowocowały powstaniem rewolucyjnej gamy do koloryzacji Shades EQ oraz przekroczeniem progu świata mody i współpracą przy organizowaniu luksusowych pokazów haute couture, na których marka obecna jest do dziś.

Icg globalni ambasadorzy: Global Color Creative Director – Josh Wood (odpowiedzialny m.in za słynny ‘red look’ Davida Bowie) oraz Global Creative Director Guido Palau biorą udział w największych pokazach modowych, a ich prowokujące, ekscytujące prace można podziwiać m.in na wybiegach Nowego Jorku, Mediolanu, Paryża i Londynu.

Sercem i największą inspiracją Redken jest Nowy Jork. W myśl zasady LEARN BETTER. EARN BETTER. LIVE BEST nie tylko tworzą innowacyjne produkty najwyższej jakości, ale także wspierają kreatywność i edukują fryzjerów, stylistów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej oraz konsumentów na całym świecie, działając w ramach Redken Tribe! Współpracują z wieloma artystami, profesjonalistami i salonami, tworząc wspólnie nowe trendy i wyznaczając inspiracje dla całej branży.

redken kosmetyki do włosów
redken kosmetyki do włosów

Przyjdź jaki jesteś, stań się kim chcesz!

redken kosmetyki do włosów
moda w ciąży - moce mamy

podobne artykuły

Zapisz się na newsletter

No.11 Mint dostępny online i w salonach Empik

Copyright MINT Project design SHABLON

Pin It on Pinterest

Udostępnij ten artykuł!

Podoba Ci się ten post? Podziel się z nim ze znajomymi i rodziną, udostępniając w wybranym medium.