Redakcja MINT jako pierwsza testuje komsetyki Redken.
Zdjęcia: Paula Romanowska
KUP TERAZ No. 10
Redken kosmetyki do włosów inne od wszystkich
Redken, to gama kosmetyków do pielęgnacji włosów, która inspiruje się Nowym Jorkiem, modą i innowacją. Tworzy produkty, które dostępne są tylko w najlepszych salonach fryzjerskich.
Dzięki współpracy z takimi światowymi talentami, jak Guido Palau i Josh Wood, REDKEN jest obecny na prawie każdym ważnym wydarzeniu modowym.
Jako jedna z niewielu profesjonalnych marek posiada również bardzo szeroką gamę dedykowaną mężczyznom – REDKEN BREWS.
REDKEN jest marką nr 1 kosmetyków do włosów według influencerów, Redakcja MINT testuje kosmetyki z linii do farbowania i stylizacji włosów, aby sprawdzić czy to prawdziwe stwierdzenie.
Global Color Creative Director REDKEN, Josh Wood był odpowiedzialny za słynny ‘red look’ Davida Bowie.
Magazyn MINT miał przyjemność testować produkty z gamy lakierów do stylizacji włosów na wyjątkowym evencie organizowanym 29 października w butiku Lilou, w Warszawie.
Prowadząca spotkanie, Redaktor Naczelna Bogna Bojanowska, osobiście testowała lakier Pure Force 20. I miała okazję przekonać się jak zachowuje się na wielogodzinnym spotkaniu. Efekt zadawalający. Idealny na wielkie wyjście!
Zapisz się na MINTowy newsletter i odbierz PREZENT - Pomysły na kreatywne zabawy na CAŁY MIESIĄC!
Dołącz do naszej społeczności i poczuj miętę do MINT! Nasz newsletter to gwarancja dobrych treści! Odbierz w prezencie 30 kreatywnych pomysłów na zabawy z dzieckiem, bo to nowa jakość czasu z dzieckiem.
Redken to amerykańska marka profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Ich początki to lata 60 w Stanach Zjednoczonych – okres, kiedy na salonach królowały bogate, bujne fryzury, a podrażniona skóra głowy oraz zmęczone termiczną i chemiczną obróbką włosy potrzebowały kompleksowej pielęgnacji i ukojenia.
Odpowiedzią na ówczesne potrzeby stała się współpraca chemika Jheriego Reddinga i aktorki Pauli Kent. W jej skutek powstały unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące naturalny odczyn pH, dzięki czemu bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych. Efektem dynamicznego rozwoju firmy było Sympozjum zorganizowane w 1974 roku, podczas którego profesjonaliści z Redken dzielili się swoją naukową wiedzą i szkolili niemal 500 fryzjerów. Wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem i odbiło szerokim echem, nie tylko w świecie fryzjerskim. Obecnie Sympozja gromadzą dziesiątki tysięcy profesjonalistów i pasjonatów oraz należą do czołówki największych eventów branżowych tego typu!
Przełomowym okresem dla marki, która w tym roku obchodzi 59te urodziny, były lata 80 i 90. Zaowocowały powstaniem rewolucyjnej gamy do koloryzacji Shades EQ oraz przekroczeniem progu świata mody i współpracą przy organizowaniu luksusowych pokazów haute couture, na których marka obecna jest do dziś.
Icg globalni ambasadorzy: Global Color Creative Director – Josh Wood (odpowiedzialny m.in za słynny ‘red look’ Davida Bowie) oraz Global Creative Director Guido Palau biorą udział w największych pokazach modowych, a ich prowokujące, ekscytujące prace można podziwiać m.in na wybiegach Nowego Jorku, Mediolanu, Paryża i Londynu.
Sercem i największą inspiracją Redken jest Nowy Jork. W myśl zasady LEARN BETTER. EARN BETTER. LIVE BEST nie tylko tworzą innowacyjne produkty najwyższej jakości, ale także wspierają kreatywność i edukują fryzjerów, stylistów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej oraz konsumentów na całym świecie, działając w ramach Redken Tribe! Współpracują z wieloma artystami, profesjonalistami i salonami, tworząc wspólnie nowe trendy i wyznaczając inspiracje dla całej branży.